Websites

Wil je gezien worden?

In de huidige B2B communicatie hoort een website erbij. De website is je winkel of bedrijfspand op internet. En vaak de eerste kennismaking met een toekomstige klant. Die moet precies kunnen vinden waar jij met je onderneming voor staat.

Wat wil je met je bezoeker communiceren? Bied je informatie of juist tastbare producten? Wat wil je uit je website halen? Wil je gezien worden?

Leonard B2B Communicatie achterhaalt graag met jou wat voor jou de meest optimale doelstellingen en opzet zijn voor een website die leidt tot resultaat.

Ons 3-fase plan

Bij het ontwikkelen van een website werken wij in drie fasen:

1. Design en indeling

We kijken wat je van je bezoeker wilt weten en wat je aan je bezoeker wilt bieden. Als dit helder is, maken we een functioneel ontwerp en een indeling voor de reis die je bezoeker door je website maakt, de Customer Journey. Tevreden hierover? Dan maken we een concreet design zodat je precies weet hoe de website eruit komt te zien.

2. Bouw en ontwikkeling

Hierbij wordt de website daadwerkelijk opgebouwd en worden de modules, die nodig zijn voor de gewenste functionaliteiten, hierin ingebouwd. Tijdens deze fase wordt er gekeken of een website geheel van de grond af wordt opgebouwd of dat er juist gebruik wordt gemaakt van bestaande thema’s en modules. Wij werken standaard met WordPress.

3. Acceptatie en livegang

Als de site klaar is voor het plaatsen van definitieve beelden en teksten, plaatsen wij de site in een acceptatie-omgeving. Je kunt hem vast zien en doorlopen. In deze fase verzorgen we ook een handleiding voor het gebruik van de site of geven een gebruikerstraining. Op basis van jouw feedback scherpen we aan waar nodig. Na jouw acceptatie zetten we de website live. Je bent online!

De resultaten

Vervolgstappen

Google Adwords campagne

Om zoveel mogelijk mensen naar je website te trekken, heb je diverse opties om beter gevonden te worden. ‘Even googelen’ is niet voor niets een ingeburgerd begrip. Een campagne om zo hoog mogelijk in Google te komen, is een logisch vervolg.

Social media optimalisatie

Als je website online is en je wordt gevonden, kun je jouw vijver verder vergroten door actief en optimaal gebruik te maken van diverse social media kanalen. Je kunt artikelen van je website delen op social media en via je social media kanalen bezoekers naar je site trekken.

Meer weten?

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw onderneming? Maak vrijblijvend een afspraak met Leonard en kijk met ons naar de mogelijkheden.