Hitachi Construction Machinery Europe (NL) | Leonard B2B Communicatie
1009
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-1009,,qode-child-theme-ver-,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

Hitachi Construction Machinery Europe (NL)

Categorie
Cases, Social Media

Hitachi Construction Machinery Europe (Nederland)

Hitachi wilde meer zichtbaarheid in het social media landschap voor de Nederlandse markt. Wij kregen de vraag om hiervoor een plan van aanpak te maken inclusief aandacht voor andere doelen, namelijk: concrete proactieve benadering van de markt, persoonlijke acquisitie en benadering van verschillende doelgroepen. Vanuit deze doelstellingen maakten we een stappenplan en rolden het social media plan uit.

  1. Scannen en updaten van bestaande platformen/ opzetten nieuwe platformen
  2. Kick-off meeting (doelen en strategie bepalen)
  3. Opstellen van een contentplan voor 6 maanden
  4. Voorbereiden van de uitvoering
  5. Bepalen ambassadeurs + LinkedIn training
  6. Borgen van het proces & rapportages

Het project loopt zo goed dat we samen met Hitachi hun social media steeds verder uitbreiden. www.facebook.com/HitachiConstructionNederland.

Naast bovenstaande corporate ondersteuning, zijn we marketingcommunicatiepartner voor de HR-afdeling van Hitachi. We maken interne communicatiemiddelen die mooi zijn, goed communiceren én werkelijk leiden tot gedrags- en opvattingsverandering.